VoIP & UC

Door gebruik te maken van een VoIP telefooncentrale kan U drastisch besparen op gespreks -en abbonementskosten.
Wij kunnen U helpen bij het plannen , kiezen en implementeren van de juiste oplossing. Hieronder vindt U meer info over de verschillende voordelen & mogelijkheden.

Voordelen:

  • Volledige telefooncentrale inclusief wachtrijen, ring groups en doorschakeling
  • Integratie met bestaande apparatuur en software mogelijk
  • Aankoopprijs drastisch lager dan een traditionele telefooncentrale
  • Uitbreidbaar tot honderden extensies en toestellen, en dit zonder extra kosten voor modules e.d.
  • Webgebaseerde configuratie en rapportering
  • Unified Communications , ontvang uw voicemail via een emailbericht, bel met uw smartphone en chat met collega’s
  • Automatische telefoonbeantwoording (druk 1 voor sales , druk 2 voor administratie)
  • Internationale en gesprekken tussen uw kantoren tot 100% goedkoper
  • Geen lock-in gevoel door de vrije keuze in telefoontoestellen.
  • Geen nood meer aan aparte telefoonkabels, alles gaat over het netwerk
  • Makkelijk beheer van gesprekken, extensies en doorschakeling
  • “Klik & Bel” plugin voor Microsoft Outlook
  • Aalsuiting op klassieke telefoonlijnen nog steeds mogelijk
  • Maak gebruik van VoIP providers, SIP Trunks of zelfs Skype om gesprekken te voeren.

3CX-Partner

Comments are closed