3CX Pro Editie

Verhoog productiviteit en klantenservice met 3CX Phone System PRO!

Verhoog de cijfers van uw verkoop door het aanbieden van een superieure klantenservice, verbeter de productiviteit en verminder uw telefoonkosten met 3CX Pro!
3CX Pro voegt geavanceerde callcenter functies, Exchange/LDAP integratie , Salesforce & Dynamics CRM ondersteuning, Cross Office Presence en nog betere rapportage toe and de standaard editie van 3CX.

Weet wie er belt met Microsoft Exchange of LDAP integratie:

Integreer 3CX met uw MS Exchange Server of Office365 om direct te zien wie u belt. 3CX zal het nummer van een inkomend gesprek matchen met een contact en laat zo uw medewerkers toe snel een klant te identificeren en helpen. Deze integratie spaart enorm veel tijd uit omdat er nog maar één centrale telefoonboek moet worden bijgehouden. Elke wijziging die in Exchange/O365 wordt gemaakt wordt direct in 3CX doorgevoerd.

Salesforce, Dynamics, SugarCRM & Google CRM Integratie

3CX Phone System PRO biedt ondersteuning voor Salesforce, Microsoft Dynamics, Sage ACT!, SugarCRM en Google Contacts. CRM integratie laat u toe om op een klant te klikken en direct te bellen vanuit het CRM, klanten te matchen aan telefoonnummers in het systeem. Alle oproepen kunnen ook worden bijgehouden in het CRM om zo duidelijk inzicht te krijgen in de communicatie met uw klanten.

Call Center Functies

Mis nooit geen belangrijk telefoongesprek meer met 3CX Phone System Pro advanced Call Center:

  • Laat klanten toe op te hangen terwijl ze wachten – Ze worden dan automatisch teruggebeld
  • Bekijk live hoeveel wachtenden er in een wachtrij zijn.
  • Medewerkers kunnen in en uitloggen op hun telefoon.
  • Bekijk wanneer een medewerker in of uitlogde.
  • Bekijk hoeveel gesprekken beantwoord, of onbeantwoord zijn.
  • Bekijk wat de langste en gemiddelde wachttijden zijn in een wachtrij.
  • Wallboard – Visuele display van realtime info over uw callcenter.
  • Verschillende soorten belstrategie: Round Robin, Longest Waiting, Least Talk Time, Fewest Answered, Hunt by Threes – Random, Hunt by Threes – Prioritised
  • Krijg een bericht wanneer een beller te lang in de wachtrij hangt (SLA Tijd).
  • Rapportage van alle gesprekken van een bepaald nummer/klant indien gewenst.
  • Mogelijkheid tot meeluisten in een gesprek (listen in).
  • Mogelijkheid tot praten met medewerker in gesprek, zonder dat klant dit hoort (whipser in).
  • Mogelijkheid te mengen in een gesprek (Barge in)

Cross-Office aanwezigheid voor verhoogde productiviteit

3CX Phone System Pro breidt zijn UC functies uit over verschillende kantoren.
Wanneer u meerder kantoren met een 3CX Centrale bezit kunnen deze gelinkt worden zodat medewerkers ook zo elkaars status kunnen bekijken.
Ook kan men zo gratis tussen kantoren communiceren!

Geavanceerde rapportering

3CX Phone System Pro brengt nog betere rapportage , zodat managers details kunnen zien over de service die geboden wordt.
Deze rapporten geven info over:

  • Queue, Agent & Team Statistieken
  • Oproepl Distributie
  • Onbeantwoorde gesprekken
  • Beantwoorde gesprekken
  • Wachttijden alvorens antwoord
  • SLA Statistieken
  • Callback Statistieken

Upgrade vandaag naar 3CX Phone System Pro Edition!

Upgraden naar de Pro versie is snel en makkelijk, contacteer ons voor meer informatie.

Comments are closed