Unified Communications

Bekijk de aanwezigheid van uw collega’s , overal

Een van de functies in 3CX UC is “presence” (aanwezigheid). Bekijk de aanwezigheid van uw collega’s van overal en voorkom zo kosten van onnodige telefoontjes of onbeantwoorde doorschakelingen die klanten irriteren. Aanwezigheids informatie is beschikbaar in alle versies van de 3CX client (Windows, Mac, Android en iPhone) van waar dan ook, dus zowel binnen als buiten kantoor. Ook kan u de beschikbaarheid zien van collega’s in andere kantoren (met Pro editie)

Ontvang Fax en Voicemails in uw inbox

3CX kan voicemails opnemen en deze doorsturen naar een gebruiker zijn mailbox. Dit laat toe de voicemail te beluisteren zonder in te bellen op het systeem, en dus ook vanop afstand!
Hetzelfde geldt voor faxen, deze worden door het systeem omgezet naar een PDF bestand en naar de respectievelijke mailbox verzonden.

3CX includes Instant Messaging

Instant Messaging

3CX heeft een volledige chat functie aan boord, welke collega’s toelaat elkaar berichten te versturen zonder extra software!
Dit is bijvoorbeeld handig wanneer u aan de lijn bent met een klant en toch snel iets moet vragen aan een collega.
Gebruikers kunnen berichten sturen en ontvangen op alle 3CX Clients. (dus via Windows/Mac/iPhone en android)

Eén nummer, gebruik steeds uw kantoornummer

Door het gebruik van de 3CX client kan u gesprekken voeren vanaf elk toestel en zo het 1 nummer concept hanteren.
Zo kunnen klanten u steeds bereiken op één en hetzelfde nummer, bepaalt u zelf de doorschakelingen en afhandelingen én hoeft u uw GSM nummer niet meer uit te delen.

Integratie met CRM

Koppel uw telefooncommunicatie aan uw CRM. Met 3CX kan U in-en uitgaande gesprekken en de duur ervan vastleggen in uw CRM systeem.
Zo kan u  overzichtelijke rapporten maken van uw klant -en medewerkerscommunicatie zonder manuele acties.

Zie een naam én geen nummer wanneer u gebeld wordt

Link 3CX met uw klantendatabase en u ziet voortaan de naam van een klant ipv het telefoonnummer.
3CX zal automatisch het telefoonnummer matchen met een record voor uw klant in de databast. Zo wordt de productibiteit nog meer opgedreven en moet men niet meer vragen wie men aan de lijn heeft.

Wenst u meer informatie? Aarzel dan niet ons te contacteren.

Comments are closed